Regulamin
Regulamin systemu sprzedaży online biletów Muzeum Porcelany w Wałbrzychu
- Warunkiem skorzystania z systemu internetowej sprzedaży jest:
a) zaakceptowanie niniejszego Regulaminu, które jednocześnie stanowi oświadczenie woli i powoduje powstanie stosunku zobowiązaniowego między Kupującym, a Muzeum Porcelany w Wałbrzychu, ul. 1 Maja 9, 58-300 Wałbrzych
oraz
b) spełnienie wymaganych procedur zakupu na stronie: bilety.muzeum.walbrzych.pl:
- wybraniu daty i godziny zwiedzania Muzeum,
- wybór rodzaju i liczby biletów,
- zalogowaniu się do serwisu (dla Kupujących posiadających konto w serwisie) bądź skorzystanie z opcji zakupu bez rejestracji (opcjonalnie - założenie konta w serwisie),
- wprowadzenie danych Kupującego lub – w przypadku Kupujących posiadających konto w serwisie – sprawdzenie poprawności danych przypisanych do konta,
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zamówienia oraz fakultatywnie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych,
- dokonanie wyboru metody płatności online,
- dokonanie płatności online,
- zapoznanie się z treścią wiadomości otrzymanej na wskazany w procesie zakupu adres e-mail,
- wydrukowanie biletu lub zachowanie go w formie elektronicznej celem okazania przed rozpoczęciem zwiedzania Muzeum. - System sprzedaży internetowej umożliwia zakup wszystkich rodzajów biletów oferowanych przez Muzeum Porcelany w Wałbrzychu. Aktualna oferta biletów dostępna jest na stronie muzeum.walbrzych.pl
- Ceny biletów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- Aby otrzymać fakturę VAT należy w procesie zamawiania zaznaczyć opcję Faktura VAT oraz podać poprawne dane niezbędne do jej wystawienia.
- Na podstawie art. 38 ust. 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług związanych z wydarzeniami kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
- Podmiotem (instytucją) przetwarzającym płatności online jest: System Płatności Tpay.com należący do spółki Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu, adres: ul. Św. Marcin 73/6 61-808 Poznań, KRS nr 0000412357
- Administratorem danych osobowych jest Muzeum Porcelany w Wałbrzychu, z siedzibą przy ul. 1 Maja 9, 58-300 Wałbrzych Tel.: 74 664 60 30, e-mail: muzeum@muzeum.walbrzych.pl
- Dane osobowe będą przetwarzane w ramach sprzedaży biletów w celu realizacji umowy sprzedaży biletów, niezbędnego kontaktu z Kupującym oraz w celu wszelkich działań niezbędnych do funkcjonowania systemu sprzedaży biletów;
- Muzeum Porcelany w Wałbrzychu będzie przetwarzało wskazane dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b (do wykonania umowy) oraz art. 6 ust. 1 lit. a (zgoda) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz.U.UE.I.2016.119.1), zwane dalej RODO.
- Podanie danych wskazanych w pkt 7 jest niezbędne do wykonania umowy, a ich niepodanie będzie skutkowało tym, że zawarcie umowy nie będzie mogło być zrealizowane.
- Kupującemu przysługuje w dowolnym momencie prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych bez podania przyczyny. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- Podane dane będą ujawniane jedynie podmiotom uprawnionym do uzyskiwania danych osobowych na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego.
- Dane Kupującego będą przetwarzane przez okres realizacji umowy i ewentualnych roszczeń, oraz do momentu wycofania udzielonej zgody lub uzyskania informacji, że przechowywane dane są nieaktualne lub niedokładne.
- Informacja o rezygnacji wraz z danymi może być przechowywana przez okres kolejnych 3 lat dla celów dowodowych.
- Kupującemu przysługuje prawo do żądania od Muzeum Porcelany w Wałbrzychu dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych i uzyskania ich kopii. W tym celu Kupujący powinien przesłać informację z żądaniem na adres iod@muzeum.walbrzych.pl.
- Kupującemu przysługuje również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Kupujący w razie wątpliwości ma prawo do kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych pisząc na adres e-mail: iod@muzeum.walbrzych.pl lub listownie: Muzeum Porcelany w Wałbrzychu, ul. 1 Maja 9, 58-300 Wałbrzych.
- Muzeum Porcelany w Wałbrzychu nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania nieprawdziwych lub błędnych danych w formularzu zamówienia.
- Muzeum Porcelany w Wałbrzychu nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia transmisji danych w trakcie dokonywania zakupu.
- Wszystkie informacje dotyczące przebiegu realizacji zamówienia przekazywane będą drogą elektroniczną.
- Muzeum Porcelany w Wałbrzychu zastrzega sobie możliwość zakończenia sprzedaży internetowej w każdej chwili bez podawania przyczyn.
- Wszystkie informacje na temat trasy i warunków zwiedzania oraz wydarzeń odbywających się Muzeum Porcelany w Wałbrzychu, cennika, ofert specjalnych, godzin pracy i inne, opublikowane są na stronie www.muzeum.walbrzych.pl, można je także uzyskać telefonicznie pod numerem 74 664 60 30 (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 16.00 lub mailowo pod adresem: recepcja@muzeum.walbrzych.pl
- Zakup biletu oznacza zapoznanie się z Regulaminem zwiedzania dostępnym na stronie muzeum.walbrzych.pl oraz zobowiązanie do przestrzegania jego postanowień.